Technische dienst bij de Nederlandse Van Cranenbroek filialen
Het is bij de Nederlandse Van Cranenbroek winkels mogelijk om op afspraak producten voor onderhoud, reparatie of garantieaanvraag in te leveren of af te halen, en om onderdelen te kopen.
Hoe werkt het?
-
Maak telefonisch een afspraak voor een datum en tijd waarop u langskomt. Geef daarbij door:
- Uw naam en telefoonnummer
- Om welk product, onderdeel en/of werkbonnummer het gaat
- U kunt enkel bij de technische dienst naar binnen. Om een bezoek aan de winkel te brengen kunt u een aparte afspraak maken. Klik hier voor meer informatie daarover.
-
Volg de geldende richtlijnen van het RIVM:
- Kom alleen
- Houd 1,5m afstand
- Draag een mondkapje
- Neem de hygiëneregels in acht
- Blijf thuis bij gezondheidsklachten
- U kunt enkel producten voor reparatie, onderhoud of garantie inleveren of afhalen, en onderdelen kopen. Het is niet mogelijk op reparaties te wachten. Indien u een garantieaanvraag doet, levert u het product in waarna het beoordeeld wordt. Als de uitkomst van de garantieaanvraag bekend is wordt er telefonisch contact met u opgenomen. U krijgt dus niet direct bij inlevering een nieuw of vervangend product mee.
-
Ruilen van aangekochte goederen (in nieuwstaat) is mogelijk via winkelen op afspraak.
Wanneer het een defect product betreft kunt u telefonisch een afspraak plannen voor de technische dienst. - Zorg dat u in alle gevallen de originele kassabon goed bewaart en breng deze mee naar de technische dienst. Bent u de kassabon kwijt, lees dan bij Veel gestelde vragen wat u kunt doen.
- Voor afhalen van reparaties moet de gele werkbon ingeleverd worden.
Klik hier voor de locaties, openingstijden en telefoonnummers van de Van Cranenbroek winkels
Bedankt voor uw begrip en medewerking.
Team Van Cranenbroek